pühapäev, 18. november 2018

Mida teha!?

Kolmas pühapäev, et teha taas nädalakokkuvõte. Ei teinud ühtki pilti see nädal. Esmaspäevast reedeni olen käinud tööl. Slightly igav on olnud. Töö juures on vähemalt fun. Töökaaslased muudavad päevad toredamaks siin. Domingo on Mulle tööl ka hüüdnime pannud, piinlikult armas. Simon ajab niisama huvitavat juttu ja kolmas teenindaja, kelle nime ma ei tea, on lihtsalt tore.
Reeeede, lõpuks! Läksin välja, Andrey ühines minuga. Sain temaga rongijaamas kokku. Jalutasime randa. Nautisime vaadet, oli hea õhtu. Laupäev ja magasin kaua. Ärkasin lõpuks kui toakaaslane tuli töölt, kell 3 pärastlõunal! KELL 3!!!! Kuidas ma küll nii kaua magasin. No sõin ja vaatasin netflixi fännidega telekat. Päev-läbi!!!
Pühapäev ja ikka vaatame seda netflixi Brooklyn 99 sarja. Algul ma vihkasin seda, nüüd käib kah. Vihma kallab..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar