esmaspäev, 5. november 2018

Guns N' Roses

Esimene nädalavahetus hakkab lõppema. Pühapäeval puhkasime ilusti end välja. Läksime siis pundiga sööma, nimelt KFC-sse. Osa grupist läks hommikul Marbellasse. Sadama lähedal oli turg, kus müüdi igast vingeid asju. Soetasime Triinuga endale üli khuuulid kellad. Endale ostsin Guns N' Roses kella.
Läksime tagasi koju ja viisime ostud ära.
Otsustasime Karlise, Kristo ja Triinuga otsida mõne jäätisekoha. Leidsimegi! Seekord võtsin pistaatsia jäätist, nii hea!
Jalutasime ja mõtlesime mida teha selle ilusa vaba päevaga. Nägime ka miskit huvitavat.

Kondasime niisama mööda Málagat ringi ja käisime vahepeal poes ning jõudsime randa. Seekord oli rannas ka inimesi. Võeti isegi päikest ja vesi oli soe.

Rannas käidud ja koju tagasi. Igav! Tahaks alati miskit teha. Kõik poed olid ka kinni, polnud kuskil ringi kooserdada. Õhtul Karlis kurtis jälle, et kõht tühi. Mis siis ikka, läksime sööma. Leidsime suure kaarega kohale jõudes mingi restorani. Tellisime pastat ja Kristo võttis lasanje. Oli oodatust maitsvam.
Aa jaa enne seda kupeldasime end Málaga hotelli katuse korrusele. Oi oli ilus, ilus vaade ja bassein ning baar seal kõrgustes, vaade nagu vaaterattalt.
Sai siis kõhud täis söödud ja koju tagasi. Kell sai üheksa ja mina juba põõnasin.
Järgmisel päeval oli vaja tööle minna, alles kella 12-ks. Hommikul nagu ikka, kaks tuunikala võileiba ja kohv. Oli kerge päev, kliente vähe ja kell 5 sai juba ära. Igav! Ootan siiamaani kodus millal Eerik tuleb kell 22 töölt, et sarja vaadata.